Monday, June 22, 2009

holiday..is a happiest day

cuti weekend sempat gak bw mywife g jejalan kat pantai irama pahtu pekena colek sotong goreng.. sedaapp wooo!!


Assalamualaikum .. alhamdulillah arini aku bngun dan masih terjaga di dalam merasai nikmat iman dan islam..


aku bangun terasa tenang ja.. lapang diri ni.. bebas rasanya... ya la mana xnya.. aku dah strt cuti..
alhamdulillah.. dapat gk rasa nikmat nya cuti ni.. jauh dari kesibukkan.. ke kelas, masuk kuar hospital klinik.. on koll lg..huhu.. best nya.. walaupun cuti nya x la seberapa.. xla sebnyk budak kos lain.. tp ok la.. walaupun 2 weeks ja.. aduiiii.. skit nya...huhu dah la xpi honeymoon bawa mywife jejalan makan angin lg ni.. hehhee nih yg aku hangin ni.. xper insyaAllah ada masanya kn..

Minggu ni aku temankan mywife siapkan elektifnya..so next week kami akan bergerak menuju ke kampung halaman ku ..kita roger ke Kedah Jelapang Padi.. ..best nya.. huhu dah 3 minggu kawin baru nk bw balik kg . ni.. hehehe terpaksalah ada komitmen lain kan. berkorban la.. yah.. mesti family aku pun dah xsabar aku bw balik menantu depa ni.. ngn kaklong depa.. tu sure nk ajak pi shopping ni..
sementara aku temankan myzaujah ni.. aku nk prepare kan note2 setiap posting ..

yer la exam pun dah dkt.. supaya semua lebih teratur dan dapat study dgn tenang.. alhamulillah ..final yr ni mudah skit hidup aku nk belajar.. asrama semua dah sediakan.. berbanding last yr masa 4th yr baru2 ni.. wah cabaran btul.. sabar ja la.. aku malas dah nk ungkit2 dlm blog nih.. biarla .. tuhan yg membalasnya .. apa yg penting kali ni aku harap aku leh perform sebaiknya.. insyaAllah.. cuti ni nak guna sepenuhnya, sebelum masuk semula pada05-07-09 ni.. masuk ni bermula la cabaran untuk aku .. aku bergelar final year.. insyaAllah next8month aku akan bergelar doktor perubatan.. semoga Allah sentiasa memudahkan perjalanan hidup kami ni.. "Ya Allah, berikanlah kepada kami kejayaan" ..aminnnn masuk year ni.. aku nk study sungguh2 untuk menjadi doktor yg berilmu.. & berjaya dalam pro3 dan kehidupan ku sebagai doc. ni.. insyaAllah.. apapun aku xsabar nk balik kulim than g honeymoon..
huuuuu bercuti sepuas2nya..


No comments:

Post a Comment